hanımlar 37+0 oluyoruz bu gece. bebiş artık eskisi gibi aşırı hareketli değil. Dün kontrolüm vardı, doktor artık büyüdüğü ve alanı daraldığı için çok hareket edemiyor normaldir dedi. günde 5-6 kere hissediyorumdur. sizinkiler nasıl, bi yandan da evhamlanıyorum alışmışm kıpır kıpır olmasına