merhaba kızlar bu gün muaneye gittim 9 haftalık hamileyim ve idrar yolunda enfeksiyon çıktı doktor da monurol die bi toz yazdı ama eve gelince içinde sadece bir doz olduğunu fark ettim yani kulanan varsa yazarsa çok sevinirim sadece 1 doz mu kulanılıyo şimdiden cvp verenlere teşekkür ederim 😊