_Mother_ Kızlar aslında hep park beşik ve büyüyen beşik baktım ama bu anne yanı beşiğini deok beğendim sizce nasıl aranızda alan kullanan varmı veya düşünceniz nedir?
Bdp _Mother_ ben sepet aldim biraz korktum acikcasi bunu almaktan dogum sonrasi dikis ile egilip kalkmak zor olur diye
CnsuSert _Mother_ sepet beşikler uzun süreli kullanışlı olmuyor. Bende bundan aldım henüz kullanmadım ama eminim 3 4 yaşına kadar kullanırız yani
_Mother_ Bdp canım asansör sistemi var ilk aylar tamamen yatağın ile aynı hizada yapıp daha sonra kaldıra biliyorsun o yüzden bende bunu düşündüm sepet beşikler uzun süre kullanılmıyor birden fazla da beşik almak istemiyorum açıkçası
_Mother_ CnsuSert bende senin gibi düşünüyorum canım zaten ana kucağı bebynest reflü yatğı oyun halısı falan aldım sepet beşikte kullanım süresi dolayısıyla almak istemiyorum bu çok hoşuma gitti aynen senşn gibi uzun süre kullanılacağını düşünüyorum