Cns3 evet bana da aynı fiyatı verdiler ama genel olarak memnuniyet nedir merak ediyorum. Bu dönem de süs filan yokmuş öyle dedilerdi bana da. Ama doğumhane ameliyathane ebeler filan nasıl çok merak ediyorum. Bende Mehmet beye gidiyorum kendisinden memnunum çok rahat biri beni de rahatlatıyor ama bazen de çok rahat diyorum her soruma cevabı çok rahat ve kısa cevap veriyor.