Çatı muayenesi nedir yaa.ben sırf bu yüzden doğal doğum doktoru araştırıp ona gidiyorum çok şükür.doğalına ve gelişine bırakmak en güzeli arkadaşlar, senin kemik yapın böyle yok çatın şöyle diyerek sezaryen doğuma odaklıyor sizi . Boynunda 2 tur kordonla normal doğan bebekler var. He beklersiniz zamanını yada sağlık problemi okur son düzlükte sezaryen tabiki olur ama bunu önceden kestirmek saçma geliyor çok saçma..