Sevkiye_32 Arkadaşlar 34+5günlük hamileym bugün nstye girdm ilk defa sancı var dedi bıda istedi düzelmiş dedi hafta bida gel dedi her hfta gıdılıomu doğuma kadar erken değilmi daha ger hafta gıtmek için yardım lütfen..
CnsuSert Sevkiye_32 32. Haftadan sonra her kontrole gittiğinde nst ye girmen normal canım endişe etme
Dilanilngi Sevkiye_32 biz bugün girdik sancı çıktı salı günü tekrar çağırdı hafta da bir yada ihtiyaç duyulduğun da daha sık gidiliyor
Babyy1S Sevkiye_32 33den snra her hafta girdim sancı cıktıysa ihmal etmeyin erken müdahale yapilir takipte kalın
-8fatmaates Dilanilngi ben ilk defa 36. Haftada girdim sonra 37 de haftaya da gidicem 38 de de giricem
balyanakoglum Sevkiye_32 bende 34+3de girdim sancı yoktu. 2 hafta sonra gel dedi tam 37 de gideceğim çatı muayenesi de aradan çıksın diye. Siizi sanıcnız var diye devamlı almak istemiş olabilir
Girlpowerbabe Sevkiye_32 nst de sancılarım çıkınca dün yaptı bana açılma var mı diye eğer riskiniz varsa her an yapabilir açıklık yumuşama var mı diye bakmaları gerekiyor
Dilanilngi -8fatmaates evet son zamanlar sıklaşıyor,benim sancım çıktım ama ben bişey hissetmiyordum o yüzden salı günü tekrar gidicez
Ozzgec Sevkiye_32 32.haftadan sonra her doktora gidişinde giriyorsun cnm. 37ye kadar iki haftada bir çağırdı beni doktorum. 37den sonra haftada bir geleceksn kontrole dedi.
Elfynsmr Sevkiye_32 sancı görüldüğü için tedbir amaçlı her hafta ister normalde 36 dan sonra her hafta istiyor doktor
MihricanA Sevkiye_32 32. Haftada girdim bende ilk haftaya pazartesi tekrar gircem bebegin gelisimi önde olduğu için her ihtimale karsi takip ediyor doktor
Zeyyno_ Sevkiye_32 Ben ilk defa 35de girdim şuan 38+2haftalığız daha gitmedim 39.haftama tam randevum var o zmnda kesin nst isticek zaten 🤗