Son adet tarihim 18 ekim
4 kasim iliski( yumurtaladigim gun ) bu arada femara ovotrelle kaldim. Adetimin 18.gunu catlati yumurtam yani 4 kasim.
18 ekimden hesaplayinca 6+4
4 kasim hesaolayinca 6 oluyor
Bugun ultrsnda dr her sey idi soyledi kese fln boyu fln hic bir sey soylemedi
Dedi kese var bebek var.
Kalp atisi yok.
Ben burdan okuyunca kizlar hep derlerki 7 8 da duydum.
Dr beni am 24 aralikta gel dedi oda ozaman 9 hafta oluyor
Neden gec gelmemi istediki?
Cok endiseliyim
Simdi ishal olmusum.
Cok korkuyorum
Bu arada qripim. Atesm 3 gundur 37
,37,2
Ama agrim sizik yok
Sizler ne zaman duyduzzzzz