Ayse555 Merhaba hanımlar 33 haftalıgım ve 1 aydır nabzım cok yuksek tansıyonumu ölçtügüm zaman nabzım 120 lerde cıkıyo nedeni nedir acaba ölçmeden önce anlıyorum yukseldıgını halsiz ve bitkin oluyorum kalbım sıkısıyo yasayan varmı
Dilanilngi Ayse555 benim 110-120 şerde çıkıyor aç bırakmayın kendinizi bol Dinlenin ve tansiyonunuzu takip edin ,bebek büyüdüğü için nefes darlığı nabız artışı oluyor
Ayse555 Dilanilngi anladım teşekkür ederim aslında hiçte aç kalmıyorum yıyorum sureklı dinleniyorum ama oluyor yınede