Hanımlar kaç gündür kasıklarımda sancım vardı dünde pembe bi leke geldi hatta bugunde geldi dün acile gittm kesede bi kanama yok dedi progestan ilacı yazdı hanımlar sizce düşük riskimmi var basına gelen oldumu birde sadece yatmammı gerekır ev işleri yapmam zararlımıdır kokuyorum yardım lütfen 😔😔