Gayeninannesiyesim bi sıkıntım yok fakat normal doğumdan çok fazla korkuyorum buna cesaretim yok, panik atak gibi bişey yaşıyorum sancılandığımda korkudan… yani isteğim sezaryen aslında
grmz31 o an ne gelişir nasıl olur çok merak ediyorum bende cesaretim yok😔
3melekannesi23 korkularım var canım Allah kimseye yaşatmasın ama 26. haftadan beri hastanelerde sürünüyorum çok zor ve kötü şeyler yaşadım, bin tane ilaç aldım günlerce hastanede yattım, şu an doğum fobim oldu, ve şiddetli bi şekilde korkuyorum normal doğumdan, tabi ki herkes ister normal yolla doğurmayı fakat insan kötü şeyler yaşayınca ondan bile korkuyor, yani elimde olmayan sebepler, ama şükürler olsun bi sıkıntım yok sadece isteğim sezaryen dan yana, ama tabi ki o an nasıl gelişir bilmiyorum işte…