Elbet-birgun-kavusacagiz cnm benim daha çok gençsin Allah’ın izniyle Rabbim sna da nasip eder inşallah sitres yapma bedenini hamilelik düşüncesiyle yorma bak kendimden sna örnek vereceğim bim iki çocuğum var 3. De olsun istedik Bn o zaman 27 yaşındaydım hep derdim 30 a gelmeden bebeğim 2 3 yaşında olsun diye ama gel gör ki istediğin gibi olmuyor Rabbim nasip etmeyince etmiyor ne kadar Doğum yapmış olsanda her şey normal olsada 1 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim 7 haftalıktım kalp sesini duymadık doktor haftaya geldi dedi gittim 8 haftalıktım bebeğimin kalbi olmadığını ve br haftadır hiç gelişme yokmuş geçen hafta neyse bu hafta da aynı yani bebek ölü dedi sonra kürtaj yapmamı istedi Bn kabul etmedim doktorum br hafta daha bekle için rahat etsin diye ama kanaman olursa acile git ihmal etme dedi ve o gece kanamam oldu acile gittim ilaç verdi savcı oldu Doğum olucak ama Bn hep WC e gittim bilemedim bebeğim i göremedim büyük ihtimal WC de düşürdüm sonra kürtaj yaptı doktor hiç bir parça yok dedi tedbir amaçlı yaptık dedi ve kürtajı da canlı canlı yaptılar sonra bebekten vazgeçtim iki tane Rabbim nasip etmiş yeter dedim kendimi iş e verdim işe girdim ama 1 sene dayana bildim sonra tekrar denedik bu sefer 1.5 yıldan sonra hamile kaldım o süreçte doktora gidiyorum hiç bir sorun yok yumurtaların çatlamak üzere şöyle böyle ikna ediyorlar dediklerini yapmaya çalışıyorum bu süreçte göğüzüm de kan geldi kanser oldum sandım teyzemde kanser olmuştu bnde ondan etkilendim psikolojik sıkıntısı oldu bnde korunmaya başladık ve test yaptım negatif çıktı bide ertesi gün diye bir ilaç aldım öyle doktora gittim hani emar isterse diye doktor Bir kaç adet kist var dedi korkulacak bişey yok bunlar patlıyorlar dedi Benim ki de patlamış neyse herşey yolunda ve çocuk için tekrar düşündük ama meyersem o dönemde hamileymişim teste çıkmamış kanamam oldu çok şiddetliydi baya üzün da sürünce bunun üzerine doktora gittim dedim bu ilacı kullandım ondan zannettim dedim kan testi istedi yaptık ve hamile olduğumu düşük yaptığımı söyledi şok oldum üstelik 6 haftalık olmuş bir kez daha yıkıldım ve kendimi suçladım bu sefer artık anne olmaya hak etmiyorum dedim hatalım de hep 2 kızım 2 oğlum olsun diye dua ederdim işite Rabbim 4 evlat verdi ikisi bıraktı bana ikisi de aldı benden vardır bir bildiği dedim ama kalbimde aklımda çocuk istegi br turlu çıkmıyordu. sanki hiç anne olmamışım evlat hasretiyle yanıyordum gece gündüz dua ederdim evlattan başka bişey istemiyordum bu süreçte çalışıyorum yağın bir şekilde hem işe hem eve hem çocuklara yetişmeye çalışıyorum bide ek işte yapıyordum örgü yapıp satıyordum çocuk fikri aklımdan çıksın diye düşükten ilk adetimden sonra tekrar denemeye başladık yani br ay dayana bildim her ay hüsranla bitiyordu ayda iki üç kez test yapardım arada gidip kan verirdim ama boş çıkardı 13 ay geçti hala bişey yok bu sefer bel ağrısı yaşamaya başladım ilkelim büklüm yürüyordum iş yerinden izin aldım doktora gittim oda emar dedi ve bu sefer ne test yaptım ne korunmayı bıraktım ne de ilaç içtim Rabbim dedim diyeri dikkat erim hamile çıktım bu sefer hiç birini yapmıyorum sana emanet ediyorum dedim bebek varsa yoksa da sen benden daha iyi korursun dedim ve 6 Mart’a emara girdim doktor bel fıtık dedi ve ilaç verdi geçmese fisik tedavisi başlayalım onulada geçmese son çare ameliyat dedi TM dedim geldim ilaçlara başladım ilaçlarda ağırıdı özelikle doktor sordu gebelik var mı çünkü bu gebelik için zararlı dedi bnde hayır dedim düşünüyoruz demedim sonra 11 Mart’a adet oldum ve o ay içinde kendimi hamile gibi hissettim işten çıkmak istedim hiç bir sebep yokken tuhaf duygular içindeyim sonra pandemi çıktı Çin’den üzülüyordum o kadar insan ölüyor diye br gün işe gittim o gün aklımdan içten çıkmak istegi artı ama patrona nasıl söyleyeceğim patron Bnden işimden memnun bnde onlardan memnunum içim içme yiyorum nasıl ayrılırım diye o gün patronla konuşamadım eve geldim mesai bitti eve vardım petron aradı Hülyacım pandemi Türkiye’yeye de gelmiş iş güç zaten yoktu biliyorsun dedi bu hastalık ne kadar sürer bilmiyoruz dedi seni ve bir kaç arkadaş daha çıkartacağım diğerleriyle de anlaştık üç aylına üçretsiz izne cıkıcaklar dedi senin sigortanı maşını veremem onun için tutamam da seni dedi çok mutlu olmuştum ve iyice vücudum kendini hamile gibi hissetmeye başlamıştı daha adetime 4 5 gün vardı test yaptım pozitif cıktı o ilaçlara rağmen emara rağmen hamile kalmıştım doktora hemen gitmedim hem pandemiden hem de bu sefer bekleyeceğim sanki eskiden annelerimiz ninelerimiz doktora mi gidiyorlardı çok şükür sapa sağlam evlat üstüne evlat doğurdular diye gebe kendimi zor tutum gittiğim de 8 haftalıktım Ramazan ayındaydı oruçluyum ve o an doktor kalpli atıyor dedi sesi vermedi bebek için zararlı ama görüntüyü gösterdi kırmızı br nokta atıp duruyordu Rabbim sana binlercemiz şükürler olsun dedim şimdi çok şükür 38 +2 günlük olucaz yarın gel gör ki Bn 30 a girmeden bebeğim en az 2 3 yaşında olsun diyordum şimdi bebeğim iki aylık olduğu zaman Bn 32 yaşıma gireceğim yani dediğim şu sen ne kader istetsen işte zamanı gelmediyse ne yaparsan ne edersen olmuyor Rabbim ne zaman dilerse o zaman olur Rabbim size de ne zaman uygun görürse o zaman olur inşallah Allah daha iyi bilir cnm kendini Allah’a Bırak ve vücudunu bünyenini yorma kusura bakma uzun oldu hakkını helal et cnm☺️🌸