Al40 Kizlar merhaba 5 haftalik hamileyken covid pozitif oldum. Bebeğe bir şey olur mu erken hamilelik döneminde? Şükür çok sıkıntı yaşamadım ama korkuyorum haftaya kontrol gideceğiz karantina bitince. Benim gibi erken dönemde yaşayanlar var mı
Mervestee Al40 merhaba geçmiş olsun öncelikle. ben de 5 haftalık.yeni öğrendim.eşim pozitif çıktı maalesef ben de temaslıyım.karantina bitince doktora gidebileceğim.sadece halsizlik hissediyorum.
Soe Ben 3-4 hafta arasında oldum ve gebeliği de bilmiyordum verilen ilaçları da kullandım. Şükür 7+3 oldum bir problem yok.