Bu konuda biraz araştırma yapmıştım lakin 7 olayını ilk defa görüyorum. Birçok doktorun tavsiyesi ilk 3 ay içerisinde yapılması yönünde. Daha çabuk iyileştiği ve bebek fazla ağrı hissetmediği için. Bazıları da ilk üç ayda yaptırmadıysanız bile geç değil, yürüme yaşından önce veya hatırlamayacağı zaman yaptırılmasını tavsiye ediyor. Benim kafamı kurcalayan nokta anestezi şekli oluyor.