flowers rapor alınca doğum paran yanarmı bilmiyorum ama doğum parası asgari ücretten ödeniyorsa sigortan 7400 gibi bir para bende 35 haftamdayım haftaya çıkıcam 36 da 1 haftada yıllık iznim var 37 de çıkmış gibi olucam 24 haftaya kadar hep kustum halada kusuyorum ama daha az ağrılarımda var ama Allah dayanma gücü verdi Rehebilitasyon merkezinde öğretmenim işim ağır çocuklar bazen vuruyorlar falan maske takmıyorlar hijyene dikkat etmiyorlar ama bugünlere kadar geldik şükür daha haftan azmış rapor haklarını daha sonraya sakla gerekli olucak son haftalara doğru