dilaradurmazz Arkadaşlar merhaba iki gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum tatlı yöntemlerini falan hep denedim ama yinede etmiyor acaba normal mi yoksa şimdi acile gitmeli miyim bilgisi olan varsa çok sevinirim
Cemrenin_annesi80 dilaradurmazz 26+6dayım ben hissediorum akşamları daha çok hissediorum gündüz çok nadir sanırım gündüz uyuyo
Angelkljh dilaradurmazz canım 2 gündür hiç hisetmediysen hareketlerini bı Dr git normalde bı gün hosetmesen bişey olmaz diycem de iki gün etmemiş bence bı Dr git acile bize de haber et gidersen canım benim de bir gün çok hareketli bir gün nadir hisederim 27 haftalık olduk bizde ama sen bı git derim için rahat eder hiç olmazsa
Goncikim dilaradurmazz Sessiz bir ortamda sol tarafına yatıp dinle bakalım eğer akşamda etmezse hastaneye git
mavi2804 dilaradurmazz bende 23 haftalık hamileyim bir kaç gündür eskisi kadar hareket etmiyor ama yeri daraldığı için olabilir diyorum belki sizinde böyledir ama hiç bir hareket hissetmiyorsanız bir doktora gidin isterseniz içiniz rahat etsin
ayse_1993 26+5 haftalık hamileyim bende hissediyorum yemek yedikten sonra özellikle daha hareketleniyor
alininannesiiiii Angelkljh bel ağrılarınız başladı mı ya sizinde benim belim çok ağrıyor karnımda uzun süre ayakta kalayım çok ağrıyor yemek yediğim zamanlar çok gergin göbeğim ağırlaşmış hissediyorum sizin durumlar nasıl
alininannesiiiii Yarın bizde 26. Haftaya gircez bende hissediyorum geçen haftalarda iki gün çok az hissetmiştim bende korkmuştum hep hareket etsin istiyorum eğer yarında hissetmezsen doktoruna danış bence
ssnnmmm 28.haftaya kadar düzensizlikler olması normalmiş canım genede için rahat etsin dersen bi doktora git
Angelkljh alininannesiiiii benim kalçama çok kramplar giriyor ya canım bel ağrım şükür olmuyor ama uzandı mi zor kalkıyorum ağrı giriyor
alininannesiiiii Angelkljh benimde oldu doktorum magnezyum takviyesi verdi vitamin olarak kullanıyorum sizede vermedi mi doktorunuz o ağrılar çok kötü ya