Merhaba 32. Haftamdayim bebek ayaklar asagida suan daha dönmemis 31 haftada kilosu 2.100 gramdi dr sezeryan dedi 38 aliriz dedi bebek o zmana 4 kilo olur dedi ama ben suan gun yaklastikca korkuyorum normal mi sezeryan mi yapsam diye ilk dogumum olacak normal dogumu epiduralli yapan varmi birde sancilsri cokmu zor ama yasamak istiyorum o duygulari bir yandanda cok teskkurler