Kızlar 34 haftalık hamileyim hiç bi test yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girdim çok şükür bebeğimin bütün fonksiyonları iyi. Sadece plasentam kalınmış doktorum dedi şekerini tansiyonunu takip et dedi. Takipli olduğum doktorum böyle bişey söylemedi bende şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum çevremde iyi şeyler duymadım çünkü şeker yüklemesiyle ilgili. Şimdi şekerimin olup olmadığını şeker aletiyle ölçsem açlık tokluk diye olur mu cuma günü doktoruma gitcem