Mavi3342 canım bende aynı evimden tiksindim sanki benim evim kokuyor gibi güzel koku bile kötü geliyordu . Bir süre anneme gittim kafamı dağıttım mutfağa girmedim hep annem hazırladı döndüğümde o zaman ki gibi tiksintim kalmamıştı şimdi de mutfağımda hafif bi koku var gibi geliyor camları sık sık acıyorum ama o zaman mutfağın önünden geçerken bile bulanıyordu tuvalette ki kokulu kağıdı bile atmıştım şimdi iyiyim çok şükür 1 ay kadar sürdü o kötü günlerim şimdi daha iyiyim