Nursyn Bebeğiniz kaç kilo oldu acaba.doktorumuz 3 kilo kadar olmuş dedi bize.kafasıda iri görünüyormuş.doğuma kadar biraz daha büyürse normal doğum zorlaşır sezeryan yapabiliriz dedi.ama sağlık açısından herşey yolundaymış
Gulsumhalil Nursyn 36+6 yız yarın 37 haftalık oluyoruz 🙈🤗 kilomuz 2.629g dı doguma kadar 3kilo olurmuş sağlıklı olsun da ilk kızım 2.820g dogmuştu maşallah dogumdan sonra toplanıyor zaten ikinci kızım nasıl olacak bakalım 🥳
pinar22 Şuan 36+0 ım 34+5 te gittiğimde 3100 gramdı bakalım şuan herşey iyi gidiyo sadece iri bir bebek olursa normal doğumdan korkuyorum sanırım 🤗
Nursyn 4e yakın olursa sezeryan olursun dedi bizede doktor.bende çekiniyorum biraz 😄 tombiş olurlarsa zorlar bizi bebişler.yırtık ve dikişte çok olursa sezeryan olmakta mantıklı geliyor bana bilemedim yinede 🤔
Tugce1450 Nursyn banada aynısı dendı tam kal haftalıksın canım? :) verdım tarıh bsey yada sezaryan ıcın net bsey dedımi :)
Nursyn Tugce1450 normal mi sezeryan mı 2 hafta sonra kesin belli olucak dedi doktor😊kontrole ozaman çağırdı.şimdiden ağrılar tetikliyor ama bakalm nasıl olucak 😅
glsh-mtn tam 36 haftalığız bugün dün kontrolde 2750 dedi benim çocuklar zayıf oluyor malesef ve doğuma hazır nişan falan geldi heran doğar dedi doktor 3 kilo bile olamıcak heralde