Merhaba hanımlar bugün hastahaneye kontrole gittim doktor ultrasyonda baktı ve kese çok küçük ve yan tarafında bı akıntı mevcut dedi son adet tarihim 22ekim doktor bu tarihe göre kese olması gerektiğinden daha küçük dedi 10 gün sonrasına tekrar gel takip edilmesi gereken bı durum dedi.Beta değerim ulsrasyondan 14gun önce 99.5 çıkmıştı doktor zaten beta değerinde düşüktü belki küçük olduğu içinde olabilir dedi kafam çok karıştı bu durumu yaşayanlar var mı bana yardımcı olun lütfen.