Elif2307 Arkadaşlar silverette göğüs ucu gümüş kapaklarını kullanan var mı doğumdan önce almayı dusunuyorum faydası olur mu acaba?
Temmuzz Elif2307 Kullanan herkes memnun gibi bende araştırmıştım ama çok pahalı geldi bana😕 Artık yara olursa geçiremezsem o zaman alırım diye doğum sonrasına bıraktım.
Elif2307 Temmuzz evet canım çok pahalı ama gerçekten ise yaricagindan emin olsam direk alicam göğüs ucu yarasından dolayı emziremeyen arkadaslarim var çok korkuyorum o yüzden
Temmuzz Elif2307 İsterseniz benim gibi yapın 1 2 güne gelir zaten baktınız çatlıyor ve kremlerle geçmiyor sipariş verirsiniz ben öyle yapmayı planlıyorum.
Elif2307 Deletedmom206 300lira civarı kremsiz 36.haftadan itibaren kullanıyormuşsun doğumdan sonrada emzirme zamanı dışında hep kullanıyormuşsun