Ipek0z Betulmtn illa sabah yapmana gerek yok ama gebelik testi için çok erken bence. 4-5 gün beklersen doğru sonucu elde edersin
Ipek0z Betulmtn ben beş gün gecikince test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı beş gün gecikmiş olmasına rağmen net değildi
Deletedmom15 Betulmtn ben aksam 5 gibi yapmistm cikti cizgi üstelik beta yüksekde cıkmadı ertesi gün kan verdğimde cıkıyo yanı aksam yapıncada
sntn Betulmtn eğer hastalanmazsan bir kaç gün sonra tekrar deneyebilirsin geç döllenme olduysa çıkmamış olabilir