Arenmira İdrar yolu enfeksiyonu oldum ne yapmalıyım kasıklarım ağrıyor olanlar vardır aranızda eminim eczaneye gittiğimde sana hiç birşey yapamaz ne doktor ne biz kendiliğinden geçmesini bekle dedi Allah aşkına çözümü olan yazsın yumurtalıklarım çatlıyacak
Aysn6767 Arenmira ne demek doktor hicbir şey yapamaz, eczacı kimki ya işine baksın. Enfeksiyona mutlaka bakılmalı, değerlere göre antibiyotiğe başlatılabiliyor. Sizde mutlaka doktora danışın, bol su tüketin.
mlsmrtgl Arenmira Eczacı baya bi saçmalamış. Doktor bse yapamaz nedir ya antibiyotik yazar geçer kronikleşmiş ise yapacak bir şey yok bol bol su için.
Btm571 Arenmira dün bendede çıktı enfeksiyon kadın doğum doktorum fitil ve şase verdi onu bir ara daha kullanmıştım baya faydasını gördüm bide özel boglenizi sirkeli su ile yıkayın baya faydası olur
BaharCos Mutlaka bir idrar tahlili yaptırın. Saglik ocağında bile yapıyorlar. Eğer bakteri değeri yüksekse idrar kültürü yaptırın bir hastanede. Ona göre gebelikte de kullanılabilecek ilaçlar var. Uzulmeyin bunu yaşayan çok hamile var. Şimdilik bol su için. 🌸
balyanakoglum Arenmira benimki geçmiyor 36 hafta olucam kronik oldu artık fitil şase kullanmaktan yoruldum. Bol su için çok ağrı yapar biliyorum Allah yardımcımız olsın
Dilanhaz Arenmira canım bende bugün sağlık ocağında geldim 30 haftalık hamileyim bende de enfeksiyon var ilaç verdi 5 günlük öyle saçma şey mi olur doktora görün yüksekse muhakkak verir
aybkkra Arenmira ilaç veriliyor enfeksiyonu geçirmek lazım iyi değil çünkü , eczane ilaç sattığını unutmuş sanırım
Cansu64- Arenmira bol bol su tüketin fakat doktora gidip hemen tahlil yaptırın bende gittim serum verdiler
Mpy Arenmira benim idrar yolu enfeksiyonum kronikleşmiş 20 senedir var ilaç kullanıyorum 2 ay iyiyim sonra yine sayısız antibiyotik kullandım hele ilk hamileliğim de 7 kutu antibioyik kullandım yine geçmedi doktor bu enfeksiyonla çocuğu kaybedersin dedi doktorumu değiştim bana hakiki elma sirkesi kullan dedi iç çamaşırıma pamuğa döküp o bölgeye gelecek şekilde koyuyorum günde 5-6 defadan fazla degisiyordum 1 ay da enfeksiyon azaldı hala daha kullanırım bi cok insana da tavsiye ettim burda ama kullandialr mi bilemem.. ben ve annem cok faydasını gördük
balyanakoglum Mpy tampon gibi mi yapıyorsunuz sirkeyi. Peçeteye damlatıp bir sonraki wc ye kadar dursa olur mu acaba
B0220 Arenmira Öncelikle çok geçmiş olsun 🙏🏻 Bende bekarken de vardı gebelikte arttı çok iyi anlıyorum sizi arkadaşların da dediği gibi mutlaka ama mutlaka ya hastanede yada sağlık ocağında tahlil yaptırın ilaç veriyorlar ikincisi kendinizi çok sıcak tutun özellikle ayaklarınızın kesinlikle üşümemesi lazım Bide bu durumda sık lavaboya çıktığımız için özel bölge de haliyle üşüyor ve sancı artıyor bez yada ped kullanın oranın sürekli sıcak olması da bi nebze olsun sancıyı dindiriyor ve son olarak ben sıcak su torbası kullanıyorum sıkı giyinip yorgan altına girip bacaklarım arasına sancı olan bölgeye de sıcak su torbası koyuyorum en fazla bir saat içinde aşırı sancım kesiliyor 🙏🏻 Enfeksiyonun hızla sökülüp atılması için de BOL BOL SU İÇMEK..:)geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲🏻♥️
MomD Arenmira mutlaka bi doktora görünün. Enfeksiyon bebek içinde zararlı erken doğuma bile sebep oluyormuş maalesef. 1 ay önce bende de çıktı üromisin şase diye bi toz verdi doktor 1 seferlik içip yatıyorsun ve sabaha kadar tuvalete gitmiyorsun onu içince ağrılarım hafiflemişti ama şimdi yürürken kalkarken yatakta sağa sola dönerken ne yaparsam yapayım çok fazla ağrım oluyor doktor yine enfeksiyon olabilir dedi ve Baktı ki değerler düşeceğine yülselmiş şimdi 5 günlük bi antibiyotiğe başlattı artık bu da çare olmazsa ne yaparım bilmiyorum ☹️
Safisss Arenmira Eczacı baya saçmalamış.. Ben bildim bilesi hep idrarımda enfeksiyon var.. geçen gün idrar testi yaptırdım idrarımda kan çıktı doktor iltihab var dedi antibiyotik verdi suanlik iyi geldi ama tekrarlayacagini düşünüyorum . Çok suiçmek gerekiyor, günlük ped kullanıyorsan devamlı pedini değiştir birde ılık sirkeli suyla genital bölgeni yıka her lavaboya gidince..
Busra34ybg Arenmira canım doktora danış mutlaka gebelikte enfeksiyon ilerlerse sıkıntı olabilir ve bol bol su iç günde en az 2 lt mutlaka
Mpy balyanakoglum yok tampon gibi yapmıyorum bi beze yada pamuğa cok dök sirkeyi koy ic çamaşırına ben öyle yapıyorum.. ic çamaşırım ıslanmasın diye ped takıyorum üstüne pamuk cekiyorum çamaşırı tam o bölgeye denk geliyor zaten surekli yapıyorum kurudukça degisiyorum
Seyma2861 Arenmira canım ya kendi doktorunla görüş yada sağlık ocağında bi tahlil yaptır. Ben normaldede hassastım şimdi gebelik dolayısıyla enfeksiyon cok oluyorum mantara çeviriyor uzun sürüyor. İlaçları var tabi gebelerin kullanabileceği. Geçmiş olsun 💐