Kzysda Bugün doktor kafası ayakları herşeyi haftasıyla uyumlu nefes iyi kordon iyi suyu iyi ama karın bölgesi küçük kilo almamış dedi böyle bi şey yaşayan varmı 34 .4 haftalığım yarın tekrar gel riskli gebe doktoru bakacak dediler😔😔