Gamze1327 Merhaba ben 27 haftalık hamileyim. Sağ göğsümün altı özellikle akşamları çok ağrıyor kaburgam kemiklerim sıkışıyor gibi. Kadın doğumcum dahiliyeye gönderdi dahiliye de ultrason istedi. Tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı?
TDE Gamze1327 ben yaşadım canım ağlıyordum artık ağrısından doktor acile yönlendirdi kendi baktı bir şey çıkmadı. Bebeğin pozisyonuyla alakalı galiba kendi kendine geçti. Ara ara yine oluyor ama artık içim rahat en azından