elif_nazan Hamiş anneler doktorum şeker yüklemesi testi verdi aranızda yaptıran var mı açıkçası bilgim yok kimisi yaptırıyor kimisi yaptırmıyor yardımcı olur musunuz
Elifyali elif_nazan ben yaptrdm canm doktorla aranizdaki bag onemli… Yani doktorunuz ilgili,bilgili ise hic terettut etmeyin sizi dogru yonlendrr
G-ebe- elif_nazan yaptırmanız lazım.gebelikte tansiyon da şeker de çok riskli.hele ki gebelikte diyabetle ani anne bebek ölümleri gözlenebiliyor.bunun önceden tespiti tabiki oldukça önemli.
Limonlimon elif_nazan yaptırmak en doğrusu…benimli limonluydu çok kolay içtim çok hafif ve güzeldi tadı
elif_nazan Elifyali çok teşekkür ederim yani gerek duymasa yaptırmazdı diye düşünüyorum ama annelik işte
Elifyali elif_nazan ama hic korkmayın iste bazıları onu yaptık sonra seker falan cikti dio ama belki de seker vardi onnla belli oldu… Benm kilo alimm ve bebegn gelişimi onden die yaptı cok sukur normal cikti şekerim cikmadi… Rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin bebeklerimizi… Endise etmeden yaptirin guzel haberler alin inşaAllah 🙏
4602 Bende yaptırdım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı, tadı da öyle çok ağır değil limonatadan biraz daha tatlı.
Aslan1720 elif_nazan ben başta yaptırmak istemedim şeker ölçme makinesi aldım sonuclarda gayet dogru cıkıyodu şekerim yoktu daha sonra başka bir ilde doktora gitmek zorunda kaldım ordaki doktor makinelerin yanlış ölçtüğünü ısrarla yaptırmam gerektiğini söyledi istemeye istemeye yaptırdım ve makineyle aynı sonuc cıktı ikinci gebeliğimde kesinlikle yaptırmayı düşünmüyorum
Limonlimon Aslan1720 ikinci gebeliğinde assla ve asla baklava tatlı şerbetli şeyler de yeme sakın tamam mı asla ama 🙄🙄🙄🙄 ne saçma şey dimi çünkü o miktardaki şekeri bir anda yemek 🙄🙄 öf
Sevda27 @elif_nazan ben yaptırdım en doğrusuda bu 50 gr yükleme yapıldı 150 çıktı şekerim diyet verdi doktorum uyguladım 27. Haftamda tekrar gittim bu defa 100 gr yükleme yapıldı ve şekerim düşmüştü çok şükür ona rağmen hala dikkat ediyorum yediklerime içtiklerime ayrıca çok rahat içersiniz benimkinin tadı elmalı soda gibiydi
Buketg13 elif_nazan bende iki gün önce yaptırdım yapılması da gerekiyor . İlk yüklemede çok yüksek çıktı ikinci yapıldı o düşük çıktı ilkinde önceki akşam yediğim birşey şekeri yükseltmiş o yüzden yüksek çıkmış diğerinde normal çıktı bence yaptirmalisin hiç bir sey olmuyor emin ol
Aslan1720 Limonlimon 15 çay kaşığı şekere denk geliyor bana yaptıkları şeker yüklemesi ben bir anda bu kadar şekerin vücuda girmesini doğtu bulmuyorum herkesin kendi fikri ve düşüncesi var siz dilediğiniz gibi yükleme yaptırabilirsiniz🤗