Hulya19s normalde ağdaya gidiyordum çok acımaya başladı hamilelikden heralde bide akıntım çok olduğundan utandim şuan gidemiyorum gobuste büyüdü son ayımda inşallah ağdaya gidecem şimdilik jiletle idare ediyorum geri kalan bolgelerimide kağıt ağdayla alıyorum 1 ayda çıkıyor 😃