fatmaozdemir1 Kızlar 31 haftalığım ocak sonu doğumum olacak. Ne sıklıkla gitmek gerekir covid önlemlerinde ?
Tugce1803 fatmaozdemir1 Doktor belirliyor zaten ne vakitte geleceğini. Ben en son 32.haftalıkken gittim 36.haftada çağırdı
Tugce1803 mlsmrtgl genelde öyle ama ben sordum ne zaman geleyim, sıklaştıracak mısınız yoksa ayda 1 devam mı diye öteki ay gel dedi. Doğurmaya gitmezsem iyidir🙇🏻♀️
mlsmrtgl Tugce1803 bende o anlamda endişeliyim bakalım bana ne diyecek doktorum. Bide çalışabilir alıp çalışacağım
Tugce1803 mlsmrtgl bazen hiç hamile değilmişim gibi bazen de çok ağırlaşıyosun, sağ salim doğuralım inşallah🙏🏻