Gozde2625 Destinyn kullanmasanız artar doktorun verdiğine uymazsanız sıkıntıya düşersiniz bilginiz olsun
Elifmstf Destinyn kanama düşük tehlikesi gibi durumlarda veriliyor. Ama öyle bı durumda öncelik doktorunuza gitmek olmalı bence. Çünkü bazen progestan tek yeterli olmuyor. İğne şeklinde de verilebilir. Proluton Depot da verilebilir. Geçmiş olsun
Deletedmom15 Destinyn burdaki kimse senin dpktorundan daha iyi bilemez bunu progestan eğer düşük riski varsa önlenebilir bi durumsa önlenmek için verilir en ufak kanamada bile önlem amaçlı yazılır ve zararı yok niye içm3k istemiyon anlamadm
Eda- Destinyn benimde kanamam vardı iki kutu kullandım doktorum vermişti şimdi 35. Haftadayım doktorunu dinle canım
Destinyn Gozde2625 kullansam bebeğe bir sorun gelir mi korkuyorum çok ilaç kullanmaktan yana değilim o yüzden
Gozde2625 Destinyn zararı olan bir ilaç değil aksine kullanmazsanız durum düzelmeyip daha kötü sonuçlar olabilir.