Kizlarrr zaman geçmiyor bana. Agirlastim hurma yiyorum squat yapıyorum arada yürüyüşe cikiyorum normal istiyorum hayırlısı ile. Gobegimde alt tarafta 6 tane küçük küçük kıpkırmızı çatlak oldu böylede güzeliz🤗 Muz ve süt bu aylar bol bol tüketmeye özen gösteriyorum. Ve çok heyecanlıyım birkaç eksiğimiz kaldi onlaar da tamamlanınca yıkayıp ayın sonunda cantamida hazırlamayı düşünüyorum 🤭 Sizlerde ne var anlatın biraz