selam kızlar bende artık meleğime kavuştum sonunda 😊😊 1 oğlum var 4 yaşında buda 2.bebegim çok şükür Allahıma sağ salim aldım kizimı kucağıma ve 1 hafta oldu hala inanamiyorum bazen 😊 neyse geleyim doğum hikayeme biz eşimin görevinden dolayı ilçeye taşındık 1 senedir ailelermz 45 dk mesafe uzaklıkta bize artık bi hafta gunlerimn bitmesine ailemin yanına gelmstim 39+6 da meleğim geldi 15.05.2018 de bi gun öncesi annmle yürüyüşe çıktık bayağı yol yürüdük o gün bayağı yorulmstm akşamı kayinvalideme çaya gelmstik hatta ara ara sancılarım oluyodu ama gün sancilarm çok olunca onemsemedm bende neyse ilk dogumum normal olduğu için bunda normal olacak diye beklemedeydm artık kayinvalidemden sonra akşamı anneme geçtim uyudum bi güzel ağrım var tabi ama o kadar rahatsz edici deil uykuya dalmsm bi ara sanci ya uyandım gece 3 ama yine uykuya daliydm ara ara uyanydm artık sancılar sabah 4.30 a doğru siddetlendi ve uyutmadı beni sonra kalktm yataktan dakika tutmaya başladım 10 dk da bir düzenli sanci geliyordu anneme söyledim annem geldi meryem ana otunu suya koyduk annem üstüne dua okudu sudan ictim braz annem dua okumaya devam etti yasin sureşini falan çok okudu ben tabi dakikalara bakiyorm sancılar düzenli geliyor ve 7 dk ya düştü sancm 6 ya doğru annem Allah razı olsun bana cok yardım etti sanci esnasinda tuvalet pozisyonu alıp nefes alıp ittryodum ikinir gibi o şekil sancilarimi karsiladm hep en son saat 7 gibi 5 dk ya düştü sancilarimi ve artık hastaneye gidelim dedik acolma varmı diye esimı kaldirdm haZrlndk hastane çantamı da alıp gttik 7.15 de çıktık yola 5 dk sonra hastanedydik annemle direk dogumhaneye gttik bu arada sancılarım 2 dk ya bir düştü rebeye sancılarım 2 dk da bir geliyor dedim masaya aldı açıklığa bakmak için bebeğin başı görünüyor açıklık tam dedi ben şok bu kadar çabuk beklemydm ve masadan inemedm daha bi yandan damar uolumu aciyolr bi yandan alttan iğne vuruyor ebe uyussun diye korku heyecan bnede iç içe grdi ebe artık sanci gelince ikinmami istedi bende ıkonmaya basladm 4 5 ikinmada bebeğim çıktı çok şükür ve hiç kesi atılmadan 😊 ikinmada zorlansamda başta bayağı bi efor sarfettm orda bebeğim çıktıktan sonra bende bi rahatlama Allahim sana şükürler olsun diyorum inanamiydm bi türlü bu kadar kolay olduğuna 😊😊 bi yanda bebeğimin sesi geliyodu tarif edilemz bi mululuk Rabbim dileyen isteyen herkese yasatsin bu mutluluğu .. sonrası malum bebeğin eşibi çıkardı ebe ve çok şükür sadece içten 2 dikiş attı oda bebeğim tirnagyla ciarken hafif yirtms onun dışında dikişsiz kesiksiz bi dogumum oldu bugün 1 hafta oldi doğum yaPalu çok şükür çok. çabuk toparlandm. . bu da benim doğum hikayem kızlar hiç korkmayın doğumdan ve size tavsiyem sancılarınzi evde çekin gidin sorularınız varsa sorablrsnz 😍😍😘😘