Lütfen kimse kimseyi yanlış yönlendirmesin doktorlar bile bebeği döndürme manevralarını tehlikeli olduğu için yapmıyorlar sakın karnınıza müdahale etmeyin yürüyüş yapın doğum egzersizi yapın ama sakın karnınıza müdahale etmeyin lütfen sağlıklı doğması bizim çekeceğimiz sezeryan acısından kat be kat önemli. Canınızı da sıkmayın bebekler doğum şeklini kendileri belirlermiş içiniz rahat olsun en fazla 1 hafta zorlanırsınız…