busrasevim Kızlar 34+2 haftalık hamileyim muayeneye yaşam hastanesine gidiyorum ama doğum ücretleri pahalı olduğu için doğumu devlette yapmak zorundayım daha önce doğum yapan var mı acaba orda ve doktor önerisi olan🤔
gbayindir busrasevim söyle birşeyde var arkadas bastan sona ender atalaya gitti doğuma burak doktor denk geldi sanırım doğum zamanı şansına
gbayindir Bir sene öncesinde ender atalay burcu aykan yüksel iyi demişlerdi burak doktora iyi diyen arkadasımda var
gbayindir busrasevim allahım gerçekten iyi bir doktorla karsılastırsın insallah simdi devlette hiç ilgilenmiyormuslar 🤲🏻 Sağlıkla gelsin bebiş🌸
gbayindir busrasevim işini yaparlar mutlaka ama davranışta sıkıntı oluyor genelde 😏 korkma lütfen allahım yardımcın olsun🤲🏻