Merhabalar herkese, hamileyken ister istemez kilo alıyoruz vücudumuza eskisi kadar belki bakamıyoruz egilemedigimiz için, lazeri yarıda kalan mı dersin ağda yapamayan mi dersin bu çok derdimiz oluyor, saçımızı boyatamiyoruz vs vs…
Daha önce doğum yapmış olanlara sormak istiyorum doğumdan sonra kilo verme, diyet, kişisel bakım vs gibi durumlarda neler yaptınız vücudunuz ne sürede toparlandı?
Özellikle sezeryan yapanlara sormak istediğim dikiş izi ne kadar belli oluyor? Normal doğum yapanlara ise vajina ne kadar sürede kendini toparlıyor eski haline dönmesi anlamında?
Şimdiden teşekkürler 🌼♥️