Dlngnz kuzum sağol sorduğun için😘 o kanamadan sonra bebeklere bişey oldu mı diye korktum dün doktora gittim çok şükür ikiside iyi kanamam çok hafif kahve geliyordu dün dedim tam olarak kanama geçmiyor diye, doktorum progestanın iğnesini de verdi vuruldum dün kanamam olmadı ama akıntım kahve renginde geliyor içerde kalanlar mı artık bilmiyorum. 3 günde bir iğnem olacak artık ilacın yanında. Tehlikem hala da varmış yatıyorum evde hiç iş yapmısyorum sağolsun herseyi eşim yapıyor yemek temizlik çamaşır bulaşık hepsi onda . İnşallah hersey yolunda ilerlerim.