Kızlar bugün 39 hafta olduk ama bebeğimin gelmeye pek niyeti yok😁ne açılmam var ne sancım nede bebek kanala inmiş kafamda hep normal doğum planladım ama sanırım olmayacak doktorumda 40 haftayı çok geçirme taraftarı değil bir hafta daha bekleyelim dedi olmazsa açılmam sezaryenle alırız dedi 1 hafta içinde açılmam olması için bebek kanala girsin diye ne yapmam gerekiyor sizce iner mi bide kanala hemen ilk gebeliğim bu arada