Merhaba hanımlar bebeğimle 16. Hayata girdik dün. Bugün kontrolüm vardı her şey yolunda çok şükür ama tansiyon illeti beni strese sokuyor. Tansiyonum 14/9 çıktı ilaç tedavisine başlayacağım. Sizlerde de böyle olan var mı ? Kontrol altına aldınız mı ? Doktorunuz nasıl bir yol izledi ? Sağlık diye kimse yazmayabilir ama sizden nasıl bir süreçten geçtiğinizi soruyorum sadece ❤️❤️🌸🌸