Kamuda 32. Haftadan sonra eğer yıllık izin ya da rapor almak isterseniz sizi direk arayıp izin vermiyoruz kabul etmiyoruz direk doğum iznine ayrıl diyorlar. Yani 32. Haftadan sonra izin yok. Ayrıca şuanda kamuda dönüşüm var bence 32. Haftadan sonra çalışabilir alın bi hafta gidip bi hafta gitmeyeceksiniz dönüşümden dolayı.. Ne kadar dayanbilirseniz dayanın doğumdan sonrasına aktarın ben öyle yapacağım