Kızlar herkese merhaba🖐️. 20 haftalık olduk biz ultrason da doktorumuz detaylıca baktı herşeye ve ben Bi sıkıntı görmüyorum herşey normal dedi isterseniz 2 hafta sonra detaylı ultrasona yönlendireyim sizin tercihiniz dedi. Ben çok kararsızım yaptırmakta sizler ne düşünüyorsunuz yaptırmayıpta sıkıntı yaşayanlar oldu mu içinizde???