Galiba tüpler açık ama rahim T şeklinde.T rahimse bu gebelikte sıkıntı olabilir.Düşük gb.Banada T rahim demişlerdi ama T rahim değilmiş başka prof doktor söyledi.şükür gebeyim 12 haftalık tedaviye gerek kalmadı gebelik öncesinde 2 tüplerim açıldığı için.