Oldi Ben 5.hafta itibari ile başlamıştım. Kanamam riskli bir durumum yoktu ama ikiz bebeklerime hamileyim bebekler daha iyi tutunabilsin ve ilk dönemlerde olan ağrıları sancıları çok yaşamayım diye yazmıştı doktorum. Günde 3 kere fitil olarak kullanıyordum. Şimdi 18.haftamdayım günde 1 taneye düşürdük ama baya kullanıcaz bunu ilacı dedi doktorum. Ben seviyorum bu ilacı bence çok etkili bir ilaç gerçekten doktorumun dediği gibi şükürler olsun ilk aylarda oluşan sancılar bıçak gibi batmaları filan çok yaşamadım.