37 haftalık olduk çook heyecanlıyım ve sabırsızım ilk gebeliğim🙈
Allah nasip ederse normal istiyorum, kolay doğum için önerileriniz neler?
mesela squat günde kaç tane yapılmalı? Hurma, plates topunda zıplama , merdiven in çık diyorlar vs ama detaylarını bilmiyorum. bildiklerinizi yazar mısınızz🙈🥰