Canim bende doğumda acil sezeryan oldum.ve bebeğimi doğumdan iki gün sonra kaybettim.sonra 10 ay sonra tekrar hamile kaldım.suan 6 aylık hamileyim.ama çok şükür sezeryan yerimde ne ağrı.ne sızı var.ciddi bir sorun olacağını sanmıyorum.icini ferah tut🥰