Merhaba anneler ve anne adayları. Benim size acil danışmam gereken durum var benim bugün karnim adet olacakmışım gibi ağrıyor ve hafif açık pembe leke geldi doktorum 2 gün önce bebek yumurtalıkta yapışmış dedi kac haftalık daha öğrenemedim korkuyorum birşey olacak diye böyle yaşayan var mı.