irva acaba romatizma nasıl oluyor.. bendeki mitral kapakçıkla ilgili ama kaçak imiş. Bana da normal dedi şimdilik ama nabzın 120 olursa gel holter takacağız dedi. Fakat şimdi 6. Ayı geçtim çarpıntılarım fazlalaştı. Bi de buna stres yaptığım için de haliyle ona da etkisi oluyor. Yani sezeryan olmanız kalple alakalı değil de tansiyon ile alakalı idi değil mi? Bakalım benım nasıl olacak 🥺