mercimeginanne Gunel99 ilk 16 da vurdu ama 3-4 günde bir olmaya başladı hareketi 18 den itibaren hergün hissetmeye başladım sürekli
mercimeginanne Merinosunannesii iç karın yapısıyla ilgiliymiş cnm 24 e kadar hissetmemek normalmiş okuduğum kadarıyla. Hissedersin belki de oluyor farketmiyorsun :) bazen sırt üstü yatıp avcunu koy karnına bekle belki hissedersin :)
Merinosunannesii mercimeginanne bekliyorum benim kız nazlı herhalde doktora dedim ilk gebeliğin karın kasların sıkı o yüzden 20den itibaren hissedersin dedi ama bazıları 18 de hissettim diyor ilk hamilelikleri oldugu halde
Aze7307 İlk gebeliklerde 22 haftaya kadar olabilir hissetmemek, ben ilk gebeliğimde 19 da hissetmiştim , şuan ikinci hamileliğim 17. Haftada başladı hissetmem.
ilknirvanam123 17 . Haftaya doğru giderken hissettim:) minik pıt pıt lar ama hissetmemeniz normal 24 e kadar diyolar
mercimeginanne Merinosunannesii bnmde ilk ama erken oldu işte 🙈 iyi de oldu yoksa 2 haftada bir doktora gidiyordum 😂
Merinosunannesii mercimeginanne benimki normalde de 2 hafta sonra gel diyor para kapmak için herhalde 😂😂umarım bir an önce bende hissederim 🥰
mercimeginanne Merinosunannesii yok cnm bnmki ayda bir çağırıyor ama randevumdan 2 hafta sonra da kaynıma gidiyordum radyoloji uzmanı ultrasonda bakıyordu hemen 😂🙈
Merinosunannesii mercimeginanne ayy ne güzel istediğin zaman görürsün bende radyoloji teknikeriyim ama işsiz bir tekniker🤭🤭🤭
Merinosunannesii mercimeginanne kücük bir yerde yasıyorum 1 özel 1 devlet hastanesi var hiç sanmıyorum ama umarım bulurum