Dün kimyasal gebelik yaşadığımı öğrendim bat 24 ekimdi progestan kullanıyordum. Doktor bırak düşük yaşayacaksın dedi. Polikistiğim 3,5 sene sonra hamile oldum diye sevinirken dünyam başıma yıkıldı. Bu durumu yaşayıp tekrar hamile kalıp sağlıklı bir gebelik elde eden oldu mu ? Ne gibi bir yol izlediniz. Yardımcı olur musunuz ?