Oznurkmnt Ben 2 kere hamilelik testi yapmistim. Positiv cikti. Hastanede doktor keseyi göremedi. Dis gebelik olabilir diye kan ve idrar testi yaptirdi. (Son Adet tarihim ve yumurta olusumu birbirini tutmuyordu) Sonra ertesi gün hamile oldugum kesinlesti. Günde min. 12 bardak kahve iciyordum. Hamileligim kesinlesince bir anda kestim. Sigara zaten kullanmiyordum. Bir nargile iciyordum. Onu da icmiyorum artik. Gerci hamile oldugumu bilmedigim dönemde tatilde oldugumuzdan alkolde tükettim, nargile de ictim. Zaten 6. haftada bulantilarim basladi. Ve kahveden falan da tiksindim. Simdi kokusu bile beni rahatsiz ediyor.