Yenianne21 22 haftasında olup yada 22 haftayı geçiren anneler bende 2 gündür bikini bölgesi kesiminde göbegın altında böyle minik minik sık sık atımlar oluyor biraz ağrılı gibi ama can yakan agrı degıl tabiki sizd de oldumu nedeni nedir ? Lütfen bilen yaşayan paylaşabilirmi 🙏
Yenianne21 mmine bende ara ara öyle değişiyor ama geceden beri dediğim yerde hafif ağrılı gibi atınca bir sormak istedim🙈
Emeldikici Yenianne21 ben 30+6 dayım canım ama o haftalar da minik minik kasılmalar olabiliyor bende de olmuştu korkma sonrasında daha çok oluyor o kasılmalar özellikle de süpürge yaptığınızda veya ağır birşeylerde uğraştığınızda o sebeple kaçının bu tarz şeylerden ☺️
Yenianne21 Emeldikici aslında evet dün ev işi yaptım geceden beri ayaga kalktgım zaman bu hafif agrılı gibi hareketlenmeler oluyor 🤦🏻♀️ Neyseki içimi rahatlattınız tesekkur ederım🙏♥️
Ahsennurrrr Yenianne21 bende 22+2 yim canım bended oluyor ara ara çocuk hareketlerinden yada karın buyumesinden olabilir dedi doktorum hele geçen bildiğin adet sancısı çektim yani 😑 ama gene çok şükür bende doktordan geldim şimdi doktor kilosunu tam söylemedi ya sadece haftasıyla uyumlu dedi banada merk ettim
Yenianne21 Ahsennurrrr Ahsennurrrr aynen bende 22+2 yim 🙈 haftasına göre normal dediyse sıkıntı yokdur merak etme🙏
Yenianne21 Attent sende oldumu peki hareket yeni yeni hissetgim için ve ilk gebeliğim oldgu ıcın peki ayırt edemiyorum🙈🤦🏻♀️
Attent Yenianne21 canım benimde ilk gebelik ama ben 17 haftada his ettim şuan senin his ettiğin bebeğin hareketi ilerleyen haftalarda daha sert tekme atacak sana annesi :)
Yenianne21 Seda8308 ilk gebelik olunca ayırt edemiyorum endişe ediyorum hafif kasılmalı gibi olunca ama içim rahatladı teşekkür ederim🙈 aslında. 1 haftadır hisediyordum boyle balık kayar gibi elimden fakat bgunkü biraz ayaga kalktıkca agrılı gibi olunca endişe ettim dün biraz yoruldum ve uykusuz streslıydım etken olabılırmı diye endişe ettim😏
Seda8308 Yenianne21 Benim3. Gebeliğim canım anlık kasılmalar, minik ağrılar olabilir normaldir. Yorulunca, yataktan kalkarken benimde oluyor. İlk önce bebeği alt tarafta hissedersin haftan ilerledikçe üstte hareketlerini hissedeceksin.
Yenianne21 Seda8308 aynen öyle baya altta hissedince korktum içimi ferahtalltınız cok tesekkurler 🙏♥️♥️
DaisyMom Yenianne21 normal canisi o bolge biraz ince ve hassas oldugu icin oralarda takilinca canimiz da aciyabiliyor annesi.Ben 28+4 haftaligim arada kasigima iniyor hareket edince rahatliyorum orda durunca agrili oluyor.Ilerleyen zamanlarda biraz daha can yakabilir tekmeler siklasinca🙈😍