8899ilknur Melike28 bu dönemin psikoloji beni çok yıpratmıştı. Vücudum hemen adapte olamadı epey zorladı beni anlayacağın. Bulantılar ağlamalar vs. Neyseki zamanla çokkk daha iyi oldum eğer sendede durum böyle ise hiççç üzülme geçecek
Tubisssss 8899ilknur bende 12+4 mide bulantım hala devam gecmedı 😭😭tek skntım bu benım yalavrım artık gecsın diye
8899ilknur Tubisssss prilam Dr kullanıyorum ben hala bulantılar için doktorun herhangi bir ilaç vermedi mi acaba
Kbrarz 12+2olduk bizde😊Canım bulantilarimda doktorum prilamdr verdi iyi geldi bana simdi eskiye nazaran rahatim cok sukur 🙏🏻